close

現在心情只有一個字:

原因很簡單 就是明天咪挺要報告
可是我的東西生不出來...
跟 aa 說我大概要達成的程式 他說好像很複雜 要我加油 
我說我好想放棄 他說做了就要堅持到最後 要不然之前的努力都會變成白工了
看站崗板很多阿兵都會跟女友抱怨軍中的鳥事
現在反而是我一直跟 aa 說不高興的事 
so sad 我也想跟你說好玩的事~(可是沒有Q口Q)
謝謝你一直鼓勵我安慰我給我信心

一有壓力就會一直想吃甜食

很想看 CSI 或日劇或台劇或電影來逃避現實

特別跑去星巴克買了一杯沒有咖啡味的 Carmel Macchiato
我要認真考慮喝回 Signature chocolate 了...
為什麼他們的奶泡可以這麼少 我都看不到漂亮的焦糖註記...

I received so many job information recently, but I can't do anything.
Because I am in H.K? NO! I think it's not the main reason...
Maybe the fact is I don't know what I WANT to do.
This question has been existed for a long time, I just don't face it. I always evade it.
I feel so confuse about my future, and where I should go.
I'm afraid of everything...the meeting, the professors, my thesis, and my future.
I always say "Cross the bridge when coming to it", but I lose the courage to walk forward now....
I feel embarrassed, even disappointed about myself.
Uhmm...I am really a frosted lemon coward...

arrow
arrow
    全站熱搜

    hoperain 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()